Avalon - I don't wanna go

DRESSED IN JESUS


You changed my world
당신은 내 세상을 바꾸었어요
When You came to me
당신이 제게 오셨을 때
You drove a passion In my soul down deep
당신은 내 영혼 깊은 속에 있는 열정을 이끄셨어요 
Lord, to follow You in everything
주님, 모든 것에서 당신을 따르기 위해서

I don't want to go somewhere 
다른 곳에 가고 싶지 않아요
If I know that You're not there
당신이 그곳에 있지 않다는 것을 안다면
'Cause I know that me without You is a lie
왜냐하면 당신이 없는 저는 거짓이기 때문이에요
And I don't want to walk that road
그리고 저는 그 길을 걷고 싶지 않아요
Be a million miles from home
집에서 백만 마일이나 떨어진 곳으로
Cause my heart needs to be where You are
왜냐하면 제 마음은 당신이 있는 곳에 있어야 하기 때문이에요

So I don't want to go
그러니 저는 가고 싶지 않아요
Without Your touch
당신의 만지심 없이는
Without Your love
당신의 사랑 없이는
Filling me like an ocean
바다처럼 날 채워주시는
For Your grace is enough
당신의 은혜는 충분하기에
Enough for me
제게 충분하기 때문이에요

Never want to go somewhere 
절대 다른 곳에 가고 싶지 않아요
If I know that You're not there
당신이 그곳에 계시지 않는 것을 안다면
I don't want to go somewhere 
다른 곳에 가고 싶지 않아요
If I know that You're not there
당신이 그곳에 있지 않다는 것을 안다면
'Cause I know that me without You is a lie
왜냐하면 당신이 없는 저는 거짓이기 때문이에요
And I don't want to walk that road
그리고 저는 그 길을 걷고 싶지 않아요
Be a million miles from home
집에서 백만 마일이나 떨어진 곳으로
Cause my heart needs to be right where You are
왜냐하면 제 중심은 당신이 계신 바로 그 곳에 있어야 하기 때문이에요
So I don't want to go
그러니 저는 가고 싶지 않아요

I don't want to go
저는 가고 싶지 않아요


.

.

.


이미지 맵

jadon

DRESSED IN JESUS

    '느끼다' 카테고리의 다른 글